tell me about it

slafsade just i mig två supergoda vegetariska burgare , uhu .
så nu ska jag hoppa in i duschen , klippa & måla naglarna :) är så trött på den röda färgen .
fick för ett tag sen ett sms från nathalie , så jag måste nog snabba mig. men alla som känner nathalie vet att hon är den som tar sin tid på sig , vi ska iaf ut med mopeden en sväng förmodar jag , och jag tar förhoppningsvis med mig kameran om jag inte glömmer den , som jag alltid brukar göra huhu ;P nej , nu måste jag hoppa in i duschen.
och ikväll har jag inga planer , vet inte riktigt om jag orkar fara ut . det verkar vara kallt ute..tihi! men hör av er :)

ha en super kväll..<3


lovelovelove / jasmin sundström . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0