slut på lovet

imorgon börjar skolan . men för mig gör det faktiskt inte så mycket :)
lovet har varit underbart , och nu längtar jag bara till sommarlovet . som typ , ja nästan resten av sverige gör :) uhu <3
iaf , just nu sitter jag i flätor och ska snart gå och lägga mig . ikväll fick faktiskt wipeout mig att skratta , haha!
jag måste börja se det , ibland kan det vara bra . ibland inte . :)
nu kommer det nog bli ganska fullt i arjeplog igen , inte lika spöklikt tomt som det varit. fast så tomt har det ju inte varit , om man tänker på alla gamla arjeplogare som går skola nån annan stans och kommer hit över loven . då blir det ju inte så tomt . men ändå , nu kommer alla som varit i stugan hem . och alla bstare . nej, nog snackat om det :)


jag ska börja gå på gym , för att få en vältränad slimmad kropp :D ska be pappa köpa ett gymkort , om dom nu säljer de där :) imorgon efter skolan måste jag gå till konsum och köpa balsam & oboy & sen ska jag beställa jeanstights :)
och jag kanske borde börja kolla efter examenkläder som helena gör , det är tidigt men ja , man vill ju vara fin =)
 nu ska jag strax gå och lägga mig , ska bara vänta till flätorna torkat lite . godnatt & drömsött :)



<3 / jasmin sundström .

Kommentarer
Postat av: Helena

du skriver alltid 'uhu' och jag måste också beställa jeanstajts :D

2009-04-20 @ 07:52:50
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du är för ung för gymmet än lilla du :(

2009-04-20 @ 14:53:08
URL: http://blondinbylund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ojdå! Vad kostar det där då?

2009-04-20 @ 22:30:16
URL: http://blondinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0