Onsdag

Kom nyligen hem från en lång,kall och jobbig dag!
&  jag glömde självklart kameran , men ni hade ändå inte velat se det dåliga vädret .
Men det var kul en stund faktiskt eftersom ett par riktigt underliga killar också var där , och det var faktiskt roande att se på hur dom roade sig! :) Men annars var det bara kallt och jävligt , men vafan. Det klarar jag , snart är det ju lov så :D
Nathalie ska komma hit så vi kan basta och ha hårinpackning & massa grejs .
Eftersom det blev inget i tisdags så fick det bli idag :)
Nu ska jag gå och sätta igång bastun :D


Och jag kommer förresten på att jag ska börja avsluta alla mina inlägg med nåt klokt citat eller några visdomsord :)


"Försök se ljust på saken,
passa på att va fri,
för när du träffar den rätta,
är dagarna förbi
" - haha ! ;)



puss & kram // jasmin ,


Kommentarer
Postat av: sandra

haha sebastian krantz va? ;)

2009-04-12 @ 00:38:42
URL: http://barrajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0