om jag kunde drömma , skulle jag drömma om dig

det var ett tag sen nu , men jag har nog , "bloggtorka" som den smarta lilla blondinen nathalie kallar det :)

vi har haft strålande väder imorron och jag känner bara att sommaren är snart är här , om typ 3 veckor kanske? :D
skolan har ju gått på som vanligt & det har inte hänt så mycket speciellt . jag orkar inte riktigt skriva vad jag gjort dom här dagarna jag inte skrivit , detta inlägg är mest för att emma påminde mig om att blogga igen :)
men jag kan iaf skriva om min onsdag :)



jag åkte med nathalie till skolan & dagen gick på som vanligt :) vi slutade efter gympan! :D
efter gympan gick jag & emma och satte oss med sandra som satt med viktor och fredrik , haha .
man kunde liksom se glimten i ögat på emma då hon såg viktor , haha! ;)
efter vi suttit där med sandra ett tag fick vi skjuts av sophie hem , väl hemma tog vi cykeln och cyklade iväg på en liten tur.
sen efter ett tag for vi till mathörnan där vi åt med sandra & helena , och sedan gick vi till bion och såg film :D
filmen var väl sådär , det var ju med hela årskursen (7:an) och filmen var ju dessutom Hipp Hipp Hora , och att se den på bio var ju lite ....annorlunda? iaf , vi hade kul under filmen och det var ju det som räknades (enligt oss) :D
sen när filmen var klar var det en halvtimmes diskussion om filmen (väldigt tråkigt) sen fick vi äntligen fara , jag gick hem med helena & efter vägen träffade vi sandra & nathalie och då gick vi med dom sista vägen , :)
sen när jag kom hem pratade jag lite i telefon , och sen drog jag ut på en liten ragg med sophie och isabell :)
hyfsat trevlig dag , längtar bara tills jag får slänga mig ut i solen igen! :) uuh (eheh) ,
& förresten snart kommer mina twilight böcker som jag beställt , och filmen får jag imorron , hohoho! :D
jag måste sluta vara så nördig (enligt nathalie/blondinen) 8)
nu ska jag läsa lite & sedan sova :)


ha det bäst ,

<3 / jasmin. så länge jag hör din röst är jag säker

Kommentarer
Postat av: Helena

bloggtorka heter det typ i allmänhet :P

2009-04-30 @ 07:49:21
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0