måndag

Dagen började lite halv segt med Engelska som första ämnet , sedan matte och sen språkval och so!
På So'n fick min grupp äntligen visa upp vår film , haha . Snacka om att jag skrattade! :)
Senare hade vi idrott som jag och Emma inte orkade vara på så , medans dom andra gick en promenad gick vi till Biblioteket och softade och läste i myshörnan , jag tror jag slumrade till en tväris haha! :)
Sen hade vi bild där vi skulle göra gipsmasker och Emma gjorde på mig , jag blåste upp kinderna så jag såg helt konstig ut  & Eva blev lite halv sur . Men kul hade vi , så alltså blev min mask helt skrynklig för jag skrattade så mycket! :D
Senare skulle jag göra en mask på Emma , men då var det bara 5 minuter kvar så då passade vi på att gipsa min hand.
Och snacka om att det gjorde ont påväg hem , och sen tog det åratal att få bort det! :(
Menmen , man lär sig av sina misstag! :) Och förresten så är det skitfint väder ute , solen strålar som det aldrig varit vår :) På Biblioteket så hyrde jag förresten första Twilight boken & tre filmer :) Fjorton suger , Fucking Åmål & Penelope :)
Lite små töntiga filmer , men ni vet ju hur jag är haha! ;)

Nu , mina kära vänner ska jag byta tröja och sen möta upp Sandra & käka på Mathörnan . Eftersom det var ett tag sen vi pratade , så nu ska vi ta igen allt som hänt . Och den här gången tar jag definitivt med mig kameran , men vi får väl dock se hur länge det tar innan jag orkar överföra bilderna . Men jag brukar vara ganska snabb på sånt :) Nej , nu måste jag skynda mig .


Ha en fortsatt trevlig måndag . Jag upptaderar mer senare ikväll .


<3 , ha det bäst! / jasmin .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0