Måndag 21.44

Sitter just nu med håret i en sån där handduksturban , ska snart torka det med hårtorken , även fast det nöter.
& Nathalie vibbar som tusan på msn för hon vill att jag ska skicka de tusentals bilderna på jag & hon , jobbigt :P

iaf , ikväll har jag väl inte gjort så mycket .
Var med Johan tills klockan sju =) Sen väntade jag på Nathalie som aldrig kom :(
Men jaja!

Imorron blir det en lång dag , men jag tar sovmorgon på morgonen tror jag , hihi!
För då har vi bara SO och våran grupp ska starta hos Lada så det blir nog bra =)


Så nu ska jag torka håret och sen ska jag ringa Malin , :) <3


dagens sötnos ; Hanna Karlberg! <3
dagens låt ; Takida - Burning inside




puss & kram  // jasmin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undra vem & vars ifrån du tagit : dagens sötnos: & dagens låt: ?!?!?!

2009-04-07 @ 16:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0