Lördag , hos Nathalie :)

Sitter just nu hos Nathalie , det har varit en alldeles för perfekt dag! :) Nathalie ringde och väckte mig vid 10-tiden och hon skulle komma hem till mig klockan tolv , hon kom och vi grejjade till oss och sen for vi på åttornas konfirmation! ;)
Lite halvtråkigt , men efteråt . Ojoj! Vi drog ut med hennes skoter , och det var länge sen jag mått så bra , så puss på det!


Så nu , ligger vi mest inne på Nathalies rum och möglar . Ska väl snart fixa oss och dra ut på en liten sväng :) Väntar bara på att pappa ska komma med plattången och allt krims krams!

Gårdagen förresten , var ju i Luleå och shoppade lite smått & gott :) En snygg vårjacka,en passande sjal till och ett par skor . Och sen massa annat , t.ex hårprodukter & påskägg :) Mamma köpte dessutom två andra vindtäta sommar/höstjackor , dock inte så fina . Men dom kommer behövas på hösten/sensommarn i stugan! :)
Hm , nå mer . Jo , det blev ju klart massa inköp av mat eftersom mamma tycker det är bättre att handla på Willys istället för Konsum . Men vem vet , he kanske är så? (: Nej , nu ska jag vara social med Nathalie :)


Puss




Kläm // Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0