godnatt

nu måste jag snabba mig om jag ska hinna duscha , såg för ett tag sen klart "fucking åmål" med sandra ,
iaf , efter mathörnan promenerade jag & sandra hem till mig och tog jims moppe och drog ut på en liten ragg, haha!
vi åkte runt men stod mest stilla tyckte jag , sen vid åtta gick vi hem till mig . satt och pratade och sen började vi se fucking åmål. jag vet inte vad , men nånting säger mig att filmen var sjukt lång . ajja , imorron ska jag plugga och se twilight med emma , hon kunde visst inte se den hemma hos sig . eller kanske jag ska duscha imorron? jag kommer ändå somna snart så då är jag pigg på morgonen. jo , jag duschar imorron . det blev ändå så sent nu så , jag vill inte vara dötrött i skolan inte , kanske jag promenerar till skolan tillochmed :) så jag får njuta av det fina vårvädret ,:)
jag tycker det låter som en galant idé. nu ska jag gå och borsta tänderna och tvätta ansiktet , sen tar jag min twilight bok och kryper ner i sänger :)


godnatt & dröm sött :)





with love / jasmin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0