dreaming like a lady

det var länge sedan jag upptaderat , men tiden räcker oftast inte till och definitivt inte orken.
'jag har hunnit med mycket i veckan , skolan har ju gått på som vanligt :)
jag har hunnit skriva klart min uppsats om Salter , på 6 sidor! :P Och sen när jag kommer till skolan efter att ha suttit upp till ett och skrivit så har halva klassen skitit att skriva och ska lämna den nästa vecka , jippi liksom..
ajja , jag har hunnit med att vara med camilla vilket var väldigt kul :) sen har jag ju självklart varit med nathalie & några andra , :D igår (fredag) sovde emma hos mig , vi såg the house bunny & patrik 1,05 . jag har inte sett klart patrik 1,05 så det ska jag göra snart :) vi gick över till jocke och dom en stund och umgicks med dom sedan mötte vi upp camilla & petra och jag hann prata med både , olivia, sandra och några till :) men nu måste jag fortsätta att se filmen , heh .
ikväll ska jag träffa nathalie , :) ha det så bra & ni kan ju höra av er.




<3 / jasmin . how could he be so heartless?

Kommentarer
Postat av: sandra

1,05?

2009-04-25 @ 13:23:30
URL: http://barrajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0