bubbly

vaknade vid tio eller elva , jag håller inte riktigt koll . klev upp , åt lite och sedan satte jag mig här framför datorn.
jag vet inte riktigt vad som händer idag , men jag ska väl höra med my , eller nathalie eller nån (y)

lördag . efter middagen så skjutsade pappa mig till isabelle . vi for till hennes lägenhet & såg film :) sen gick vi in till samhället & lämnade in filmerna , sen gick vi till nån fest och mötte upp sophie en tväris och snackade lite med henne.
sen gick vi mot ug och mötte upp sandra och petra och då vi mött upp dom gick vi allesammans hem till isabelle. där satt vi ett långt tag innan raggarmackan kom och hämta oss , så då raggade vi med han ett tag tills han släppte av mig för jag skulle prata med malin , och sen for hon bara så då var jag själv . och då gick jag hem för jag frös :)
men en ganska så trevlig lördag var det ju , men kunde varit roligare . men det kommer ju fler ,
jag menar valborg nästa! (y)
 och förresten så har pappa beställt "när jag hör din röst" & "ljudet av ditt hjärta" och jag är överlycklig .
vi ska beställa "om jag kunde drömma" & " så länge vi båda andas"  i pocket för då blir det lite billigare och dom är mjukare :) men nu längtar jag bara efter tvåan och trean hihu! :D
nu ska jag hoppa in i duschen , :)


ha det bra sötisar , :)


<3 / jasmin . it starts in my toes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0