Yey

Äntligen har jag kommit igång med träningen och jag känner mig riktigt taggad på att få lite (mer) muskler! Efter att ha tränat hårt i stort sett hela veckan så blev det dags för vilodagarna. Igår blev det en minimal träning på armarna (eller det kanske heter biceps?) vilket har lett till en jobbig träningsvärk i axlar, nacke och armar.. Men så kan det va ibland! Idag blir det inte heller en träning, eller ja förutom lite sit-ups och armhävningar. Och sen får Kinect sköta resten av dagens "träning":-) Efter det blir det mys framför Melodifestivalen med mina två bästisar och lite vin. Haha, förstår inte varför vinet ska vara med men det ska bli kul att möta flickorna i Kinect när dom blivit lite vingliga(re). Och sen så måste ju jag och Tinisen få tagga upp för Kungsör!!
 Haj då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0