Stay

Jag suger på att blogga, och det blir bara emoinlägg. Haha..
Men bloggen är nog det bästa stället att skriva av sig, men en sak jag lärt mig.
När du är arg på nån, skriv för fasiken inte ut det på bloggen. Ta det med personen då istället.
För när man inser att nån är sur på en genom att läsa det på dens blogg.
Jag vet inte hur det är för er, men jag brinner nästan upp av ilska då hehe..

Men jag tänkte bara informera er om att jag bränt mig som fan på axlarna på mitt sommarjobb.
Jag börjar på min andra jobbvecka imorron, åh så himla jobbigt. Menmen, tänk pengar..
Finns inte så mycket mer att säga, skönt med sommarlov bara. Jag har inte så mycket positivt att berätta.
Jag är ganska uppriver just nu, åh jag hatar att skriva att jag är ledsen. Jag är inte ledsen!
Jag är hm.. fundersam? Yeah! :-D




KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0