Stay with me

Hade sjukt kul igår!
Först satt jag,Sandra,Emma,Ola & Patrik på kalles ett tag.. gangstergänget!
Haha, sen drog jag och Emma till Frasses och efter ett tag kom Patrik och Ola dit.
Efter vi käkat på Frasses gick vi till Tobbes och Jockes boxningsträning.
Väntade på Tobias sen gick vi hem till han och satt där en stund.
Sen gick vi till Mathörnan och då kom Patrik och Sandra.
Sen gick jag, Ola och Emma hem till mig och var här en stund sen gick vi med han hem en bit.
Har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när vi följe Ola hem igår. Sjukt kul hade vi!
Efter det gick vi en sväng med Malin och hennes gäng, träffade Amanda en snabbis osv..
Blev tillslut så kallt så då gick jag och Emma hem. Var typ ute hela gårdagen, inte illa pinkat.
Hann även träffa Tina & co en sväng :-)

När jag och Emma kom hem så hade pappa tagit med sig mackor från jobbet.
Egentligen inget viktigt, men NOM! Sjuuuukt goda. Och gigantiska var dom.
Tänk er såna här stora mackor dom säljer på fik och så.
Haha, och vi var så övertrötta så vi höll på att garva ihjäl oss.

Sen satt vi och sjungde ett tag och kom på lite nya ideèr :-)
Sen satt vi på chatroulette och skrämde folk. Då skrattade vi ännu mer, hahah.
Spelade även in när vi sjungde utan att Emma visste det.
Och Emma var ju helt seriös hela tiden.. not.
Hahaha, fulast film blev det iaf och den garvade vi ihjäl oss till också.


Förresten så måste jag få berätta om Bibigänget.
Det är jag, Emma och Ola. Jabibi, Ebibi & Obibi. :)
Det skrattade vi åt en hel del med. Så mycket skratt igår må jag säga. 
Längtar till lovet när Bibigänget ska ut på utflykt osv.. hahahahah.
Aja, för mycket text. HEJDÅ :)

 
snygg bild, bra att man ser mycket osv.. hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0