All the crazy shit I did tonight

Idag/ikväll/inatt har jag haft riktigt jäkla kul. Hade grymt roligt med Helena.
Det gick fan inte att äta när hon satt vid datorn, allting sprutade bara ut.
Sen blev det en mysig promenad i mörkret förbi bajsverket haha.

Sen raggade jag lite med Isabella, Nathalie och Olivia. Och haha!
Vi hade så jäääkla kul! Det finns inget roligare än att klä ut sig och försöka lura folk.
Men det gick ju jätte bra, eller? Nej, det går inte att hålla sig för skratt när man verkligen måste.
Men bilden av Muslim-Nattan kommer nog alltid hemsöka mig, haha!!

Men nu ska jag städa upp lite i mitt rum, vet inte riktigt vad som har hänt mig.
Men jag får ångest om jag stökar ner i mitt rum, förut var jag liksom "Äh, skitsamma".
Nu tycker jag det är hemskt om det ligger en tröja på golvet eller om mitt skrivbord inte är rent?
Vafan??!? Vad händer med mig? Hjääälp! Jag har alldeles för mycket fritid! Det ballar ur..

Hahah.. Sen ska jag iaf fika sen se några OTH avsnitt, innan jag slocknar.
Har nästan vänt på dygnet. Men det är ändå ganska skönt.
Funderar på att ta tag i det här med bloggningen. Kanske dags?
Men då måste jag ändra lite i bloggen, Hena? ♥

Ajja, sovgott! Sen håller vi tummarna för att min jacka ligger i min postlåda imorron! PUSS

<3 / jasmin, my california king.  <--- hahahah gud vad töntigt det där kändes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0