längesen

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Min blogg suger. Men jag orkar inte uppdatera varje dag.
Nån dag kanske jag får tillbaka blogglusten men just nu finns den helt enkelt inte.
Jag känner mig mer tvingad att uppdatera för folk frågar mig nästan jämnt om jag bloggat.
Har egentligen inte viktigt att skriva, ska snart ut och möta lilla Pontus på Kalles.
Och senare idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske vara med min vackra Emma eller Mims!
Vi lär väl se hur det blir :-)

Har ju lov nu och det är grymt skönt med lite ledighet även fast vädret suger..

 

Bjussar på två bilder! Ola och Emma aka Obibi och Ebibi måste vara bland dom bästa!
Emma är den lilla svarta axeln bakom lilla Ola :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0