chilldill

Tjenare tjenare polarn!! Det var ett tag sen.. Haha nejmen
Jag orkar inte med bloggen för det finns inget att blogga om.
Idag är ännu en tråkig dag i tråkiga Arjeplog.. :(
Igår var det en tråkig kväll i tråkiga Arjeplog.. :(
Haha, nejmen jag var med Hena och Ebibi. Vi drog ut och raggade med finisTinis!
Men det var verkligen dött i Arjeplog. Kändes som en spökstad typ.
Fast dom hade ju party på hockeyplan, och det var det ju verkligen livat. Host.
Men annars sitter jag och chillar med världens goaste kattekattkatt.
Ikväll eller senare idag ska jag förhoppningsvis,(hoppas!!) träffa Nathalie.
Var ett tag sen och jag känner mig så dum som drog ett elakt aprilskämt på henne igår.
INTE KUL! Jag ber än en gång om ursäkt, bästo.
Men nu ska jag slå igång en film, TJARå


PUSS JUST NU, såååååååå söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0