When it all falls apart

Vad gör man när dom man bryr sig om mår piss?
Och man inte kan göra nåt åt det?
Men du som orsakat allt ska veta att..
Jag har aldrig känt ett sånt här stort hat för nån annan.
VAD TÄNKER DU MED? Skaffa dig ett liv istället för att lägga dig i hennes.


Jag har inte bloggat på ett tag, har ju faktiskt varit på läger.
Vilket var ..nåt nytt? En upplevelse iaf att fylla år på ett läger.
Sen piercade jag tungan i torsdags och det gjorde faktiskt inte så ont.
Nu gör det däremot det. Eftersom tungan är aldeles svullen och allt.
Men svullnaden ska tydligen gå ner snart. Tur jag har Tina & Emil som hjälper mig!:)
Nu väntar jag på att min sega pappa ska fara och hämta ut mina kläder!
Jag vill ha dom nu men han bygger på altanen..
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men nåt blire iaf!
Puss :)


<3 / jasmin, gotta keep myself up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0