Imma be

Är det vara jag som är grymt glad över att det är helg?
j-ä-v-l-a skönt! Och jag har typ sträckt lårgrejset om man nu kan göra det?
Ont gör det iaf! Sen tycker jag lite synd om Jocke som blev av med datorn idag.
Vem fan är så jävla dum att dom bara tar en dator på skolan? Jävla äckel.
Ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer, grumligt som vanligt ju!
Men kanske träffa Mylingen en sväng, och massa annat folk. :)
Blir bra! Men nu ska jag hoppa in i duschen och nu kom jag på att Emil har min plattång.
Eller är det Tina som har den? Äh, dom är ändå typ samma person så..
MEN KMWOJFJFIWFIO får väl fara förbi Helena en sväng..
PUSS.

Konstig och dålig bild, men man ser tungpiercingen!


<3 / jasmin, cause baby i didin't


Kommentarer
Postat av: Anonym

om han vill ha tillbaka den så kan han lämna 2000kr i ett kuvert tejpat under konsum brevlådan senast fredag klockan 20:00 be han komma ensam.

2010-09-16 @ 13:37:18
Postat av: kajsa

hehe, söt du är! :)

2010-09-17 @ 21:56:59
URL: http://kkkajsaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0