Skyltsöndag

Så Jasmin.. vad har du gjort idag då?

Jag sovde alldeles för länge vilket resulterar till att jag inte kan sova nu.
Halv tre på natten.
Efter det kom Helena hit, och vi gick ut på julskyltningen.
Det var riktigt kallt ute, men hård som man är stod man ut. (inte helena)
Sen mötte vi Malin och Philip och gick på nå fika på lyktan där dom sjöng.
Det var väldigt mysigt och vi fick vad vi kom för ... gott fika.
Nej, jag gick faktiskt inte bara dit för fikat. Jag ville även värma mig.
Och efter det så gick jag och Helena hem till mig, åt mat och lökade framför datorn.
Like good old times. Fast inte riktigt gamla tider eftersom vi gör det jämt.
Eller så är vi ute och går, (hon går och jag klagar) busringer elller ... vad gör vi egentligen?
Nånting värt att grubbla på? Vad gör jag och Helena med våra spännande och fartfyllda liv?
Jag kan nästan säga att vi skämtar bort livet. Hehehe.. För det är verkligen nåt vi gör konstant.
Och vi skämtar om dom sämsta och dåligaste sakerna också..
Typ som alla dåliga saker om mig är ett väldigt populärt skämt.
Även Emmas tröghet.. och typ folk som är konstiga.
Idag skämtade vi om att vi skulle ställa upp i en dokusåpa och jag skulle säga att jag bara var med Helena för att hennes mamma betalat mig. Och att hon var en.. jag tänker inte nämna det i bloggen.
Men detta inlägg blev väldigt menningslöst och jobbigt.
Den som nu orkar läsa hela inlägget har för mycket fritid. Seriöst.




Förresten, alla säger ju att livet är vad man gör det till.
Så alltså gör jag mitt liv till ett...skämt?


Nu återgår jag till min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0