I need you, my darling dear ♥

Har inte bloggat på ett tag och jag tänker inte heller ta tag i bloggen.
Men jag tänkte bara skriva ett kort inlägg om min fina vackra vän.



Du har torkat mina tårar, jag har fått luta mig mot dig när jag inte haft nåt hopp kvar.
Du är verkligen den jag ska tacka om jag ska tacka någon.
tack, tack för du alltid funnits där för mig, tack för du är just du.
Allting vi varit med om tillsammans, alla underbara minne, alla ljusa stunger.
Alla motgångar. Jag skulle göra om allt, det dåliga och det bra.
För allting med dig är så himla värt det.

Och när vi inte är överens, när motgångarna kommer.
Då gör det så himla ont, jag har testat att vara utan dig och det går inte.
Det är att en del av mig inte finns, och det är ju så.
För du är en så stor del av mig.

Så jag tänkte bara skriva ner några ord.
Men som sagt, jag är ingen hjärtskärande diktskrivare.
Hehe.. Men nu vet du iaf att, jag älskar dig syster ♥




Känns rätt så hemskt att vi inte har några nya bilder på oss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0