Did you forget all the plans that you made with me?

Sitter just nu och försöker plugga lite So. Vi har prov på torsdag.
Så försöker gnugga in allt i min lilla skalle nu.
Idag var jag hos sjukgymnasten och imorse var jag hos Eva Bergharp.
Och man fick väl veta vad man ville veta och jag är ganska säker på vad jag vill gå.
Problemet är ju bara bostad nu. Men det tar vi nån annan dag.
Hos sjukgymnasten gick det bra, fick mitt träningsprogram och det såg väl bra ut.
Sen fick jag massage. Kommer inte riktigt ihåg om jag somnade den här gången.
Men minnesluckan där bekräftar det ganska mycket, hehe..

Nu ska jag återgå till plugget! Huvva. Hoppas ni haft en bra dag. Puss :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0