you're gonna go far kid

När jag väl är igång med all bloggning igen.
Så tänkte jag passa på att säga att jag klippt en snelugg.
Helt själv, en av dom stunderna då jag verkligen trodde att jag aldrig mer skulle orka.
Jag satt framför spegeln och grät och var så jäkla less.
Vem har inte tagit en sax runt sitt hår nångång och funderat på att klippa?
Men jag klippte, inte hela håret. Men luggen, och jag var så nära att klippa bort andra håret.
Haha, det behövs nog inte skrivas mer. Men så här ser det typ ut.



Det syns verkligen inte bra på bilden.
Men det blev väl okej, nog för att jag är väldigt vänn om mitt hår.
Fast jag blev förvånad över att så många tyckte att det blev fint. :-)


<3 / jasmin, dont be afraid to be all that you are.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Micke tycker du är riktigt söt :) mest micke!

2010-03-25 @ 23:13:35
URL: http://nathalieedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0