tisdag - dont you cry.

Humör: Bra!
Plus: Vännerna. ♥
Minus: Krångel.
Kläder: Jeans, linne & kofta. Sen bytte jag till mjukis.
Låt: Sean Kingston - Dry your eyes
Hur är ditt liv: Komplicerat, men jag gillare!
Vill ha: Träning!
Planer: Förmodligen gymma & lite plugg.
Dagens måste: Få bort lite överskottenergi. 
Händelse: Vi vann alla matcher på hockeyn.
Saknad: Nathalie Edholm & Jennifer Gustavsson. ♥
Ser fram emot: Helgen! :-)


Just nu sitter jag hos Helena på lunchrasten.
Tisdagar är jobbiga & sega dagar, men det är skönt med lång lunchrast.
Förhoppningvis gör vi nå kul på skolans val i eftermiddag.
För annars kommer jag nog somna känner jag.
Idag blir det nog att följa pluttarna till gymmet.
Måste få bort inte överskottsenergi.
För jag kände att det var riktigt skönt att spela hockey på idrotten.
Vi vann alla matcher, yey. 3 av 3. Snacka om att vi tjejer är bra?
Idag har typ inte mycket hänt, än.
Men jag & småflickorna planerar lite till helgen!
Skulle vara toppen om det blev av.
Men nu finns det inget mer att skriva, uppdaterar senare.
Puss. 


<3 / jasmin, all i got is nothing without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0