time for miracles

Har inte uppdaterat på hela helgen men jag har varit sjuk + varit upptagen med annat.
Jag är fortfarande sjuk, tråkigt. Men det blir ändå skola imorron.
Jag ska bara hålla ut några dagar till, sen blir lov & då måste jag vara frisk!
Men jag kan sammanfatta helgen åt er.

Fredag; Skola som vanligt. Sen var jag med Malin.
Vi for hem till mig och såg film. Sen vidare mot gamla.
Där vi var med Philip. For hem vid ett.
Lördag; For till Malin, sen for vi till gamla.
Det hände verkligen inte mycket, men vi spelade Med andra ord!
Jag hamnade med Pontus (som verkligen inte ville vara med mig).
Men han ångrade sig nog senare när han såg hur duktig jag var.
Snacka om att jag är smart, men tyvärr så var inte min partner det.
Men kvällens roligaste måste ha varit då Malin skulle förklara "Alaska".
Malin - "Där hundar bor". Hahahahaha..
Jag & Malin testade även nå strömgrejer som gjorde att musklerna spändes ofrivilligt.
Det var väldigt roligt, men det gjorde lite ont. 
For till Helena vid typ halv ett kanske. Var där ett tag.
Sen följde hon mig hem.
Söndag; Idag alltså, min förkylning har förvärrats. Så jag har bara tagit det lugnt.
Typ sett filmen "2012". Den var helt okej faktiskt.
Ska nog bara plugga lite idag & fortsätta ta det lugnt.



Det var min helg, men nu ska jag dricka upp mitt honungsvatten.
PUSS.


Din blick skär rakt igenom mig, som en sylvass kniv.
Tomheten efter dig skaver överallt, jag vill inte glömma dig.


<3 / jasmin, all i ever wanted.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0