tidsfördriv.

Namn: Jasmin
Smeknamn: Jassi,Jazze, Chaka.
Längd: 167 cm
Skostorlek: 37-38-39
Hårfärg: Brunett
Är du kär i någon: Nix.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Faktiskt inte.
Tycker andra att du är attraktiv: Höhö, vettefan?

Gillar du Berg-och-Dalbana: Japp!


SENASTE...
Film du hyrde: Kolla inlägget innan.
Film du köpte: Twilight i think, men snart New Moon hehe!
Låten du hade på hjärnan: Jag vill ha en egen måne - Ted Gärdestad
Personen du ringde: Jennifer Gustavsson. ♥
TV program du tittade på: Kommer inte ihåg.
Personen du tänkte på: Hemlis!


FAVORIT...
Mat: Då man är riktigt hungrig och får äta nåt gott. Då är det min favoritmat.
Låt: Går inte att välja.
Sport: Innebandy, & Rinkbandy är kul som fan!  
Kläder: Sköna kläder.
Bil: Hahaha..


ANTAL...
Gånger du varit kär: Typ en eller två ggr?
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning. Men snart kommer det!


SENASTE...
Bok du läste: Syskonkärlek.
Personen du fick brev av: Kommer inte ihåg.
Personen du fick sms av: Niklas. :)


ÖVRIGT...
Är du seriös: Aldrig, jag lever för att vara oseriös.
Vad är du allergisk mot: Haha, typ chilli?
Var har du ont: Hjärtat
Använder du hårspray: Då jag orkar.
Kan du stå på händer: OM JAG KAN! nä, faktiskt inte..

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt!
Gillar du ketchup: Funkar väl.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Yesbox!
Vad dansar du till: Det som svänger!
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Göteborg är: ett fint sommarställe.
Kan du sjunga: Hahaha, bra fråga..
Mer värt än guld: Mina nära & kära?
Spaghetti eller makaroner: Det varierar. Men spaghetti just nu!
Ett land jag helst vill besöka: Grekland eller Schweiz igen!
Sparar till: Inget just nu.
Väntar på: ?
Pålägg som gäller: Philadelphiaost är ju gudomligt!
Dagens dryck: Water suckers.



Förresten så blev jag & Sandra interljuvade idag för nån tidning.
Haha, det var riktigt kul. Nej, faktiskt inte. Hon tog en bild & bilden blev dålig.
Så håll utkik i tidningarna om ni vill se två frysna lodisar! :)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0