take it off

Nu är jag hemma efter en lång och jävlig dag.
Visst det var väl kul ett tag, men humöret brast för dom spelade så oschysst.
Jag kan berätta att jag skrek till en tjej "Äckeljävlafjortisjävel, gå och blondera håret!".
Och jag kastade en boll i nån tjej, bitchslapade en annan. Ja, usch.
Jag måste verkligen lära mig kontrollera mitt humör.
Men även fast det värker i hela kroppen och jag har massor av nya blåmärken..
Så längtar jag redan tills nästa gång, då är det vårat år! Och då jäklar...;)
Men vi tjejer, vi vann i Rinkbandyn mot Sorsele, förlorade mot Malå och Storuman.
Vi vann mot Sorsele i handbollen, förlorade mot Malå och Storuman.
Pojkarna fick pris i handboll, typ "Fairplay" eller nåt liknande.
Jim,Patrik och Jonathan hällde kaffe i mitt hår på bussen hem.
Så nu ska jag gå och duscha bort det. Sen tror jag att jag ska träffa lite folk.
Sen bär det av mot Helena, (tror jag).
Men det jag har att säga om dagen, var att den var jobbig & utmattande.
Men allt det dåliga var värt, för f*n vad skönt det kändes att kasta bollen i tjejen.. ;)

Puss.

& idag for min Snäcka hem till Ytterhogdal, kommer sakna henne enormt.
Puss på dig finis, ring ikväll..♥

<3 / jasmin, breaking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0