söndag

Idag har jag typ bara åkt skoter, med Jennifer, Nathalie & Sebastian.
Tack för dagen, jag hade riktigt trevligt. Även fast jag flög av skotern och slog ryggen, haha.

Igår så hade vi ju som sagt en liten tjejkväll.
Med glass,chips,godis,film & grillade sockerbitar.
Det fanns inga mashmallow, så det blev godissockerbitar.
Det var hur mysigt som helst med öppen eld och tjejerna lockade fram många skratt.
Det är med er jag mår som bäst, jag är hel med er.
Vi såg filmen Upp, och den funkade väl.
Hade hellre sett en skräckis men lever man med mesar så finns det inget annat val.
Haha, nejdå. Dom hade nog vågat, eller jag vet faktiskt inte.

Efter ett tag for iaf Jennifer hem. & Nathalie sov i soffan.
Så jag städade upp, grillade en sockerbit och bäddade för hon i mitt rum.
Sen väckte jag hon men vi gick inte och la oss.
Utan vi for till Gamla och såg film med Lucas & Affe.
Vi såg en bit ur Paranormal Activity, den är så sjukt obehaglig!
Jag hade just slutat drömma mardrömmar efter att ha sett den första gången.
Men nähä, Nathalie den envisa var tvungen att se den igen.
Men vi såg inte hela för vi fick skjuts hem vid en tid.
Så vi var väl typ hemma vid 3tiden, Nathalie sovde inte hos mig.
Och det var gårdagen, jag tog några bilder.
Men jag tror inte dom skulle uppskatta om jag la upp dom.

Så det var gårdagen & idag.
Helgen har varit allt annat än dålig. :-)

Men nu saknar jag bara sötisparet Tina & Emil.
När kommer ni töntar hem? Jag behöver era tokerier. ♥

Nu väntar duschen, puss på er.

Nathalie Edholm, jag älskar dig.


<3 / jasmin, där jag kan glömma att du lämnat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0