someday you will be alone

Vad gör jag uppe just nu igentligen?
Och varför lagar Helena mat åt mig just nu?
Jag har inget vettigt svar på det, men jag bryr mig faktiskt inte!
För det är lov och Helenas mat är den bästa maten i världen efter mammas. ♥
Nejmen, det blev ingen film. Utan istället så fixade vi min bloggdesign.
Haha, inte mycket till fixat. Men vi har ändrat färger och textstiler.
Blev så sugen då vi fixade Tinas, så då kunde vi inte låta bli. :) 
 
Men nu ska jag gå & äta. Puss.


Kärlek till er, Nathalie & Jennifer.
Mina änglar, för ni är inte hos mig just nu.
Jag är tom utan er, skynda er hem.
Fast jag måste säga att Tina & Helena fyller upp tomheten till max.
Ingen Jasmin utan hennes underbara vänner! ♥

<3 / jasmin, det finaste någon kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0