saturday

Stryk det där jag sa om bloggpaus. Det var bara nåt knas med mig just då.

Men jag tänkte att jag kanske är skyldig er en ursäkt till varför jag skulle ta en bloggpaus?
Jo, jag var/är rädd att jag bara kommer skriva ner mina känslor.
Och jag vill inte att massa randoms ska läsa om mitt privatliv,
för just nu är inte allt på topp precis.
Nog för det är ju inte en massa randoms som läser bloggen, det är ju mina vänner.
Men några randoms är det. Så jag ska försöka hålla mig till att skriva om min vardag.

Idag är det lördag, orkar inte skriva om gårdagen.
Just nu väntar jag på att Nathalie ska bli klar, sen ska vi trippa iväg till Mathörnan.
Jag åt på Frasses igår, men ey man lever bara en gång! Varför inte leva gott isåfall?
Ikväll blir det nog tjejkväll hemma hos mig, eller tjejkväll & tjejkväll..
Typ massa gott & några filmer, 3 madrasser på golvet i gillestugan & massa mys.
Vi kan säkert elda i eldstaden & grilla mashmallows!
Jag,Jennifer & Nathalie. Om inte Jennifer har nåt annat för sig ikväll?
Men det blir säkert hur mysigt som helst.
Jag har en liten klump i magen, för otursmagneten Jennifer är på galtis just nu.
Jag tvivlar inte på att hon kan åka, men ändå..

Men nu finns det inget mer att skriva.

Jag är så glad att jag har mina vänner som håller mig uppe.
Men varje ensam stund jag får, då jag inte är sysselsatt.
Då kommer den dunkande smärtan från bröstet.
Den slår mig som ett slag i magen, helt oväntat. 
Det tar andan ur mig, och då vill jag aldrig mer se, höra eller veta.



<3 / jasmin, jag minns din glädje.

Kommentarer
Postat av: Pernie

Tack, du också! :) Du börjar faktiskt nästan kännas lite som en extra-lillasyster för mig :p

2010-03-20 @ 20:36:21
URL: http://pernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0