nothing without you

Efter skolan fick jag & Emma skjuts hem hit, och sen satt vi här ett tag.
Och hon for nyss. Ikväll ska jag plugga och kanske träffa Nathalie om hon kommer hem?
Idag var det ju en vanlig skoldag, en jobbigt lång skoldag.
Men sista lektionen var roligaste, vi hade Religion och gjorde Jepordy (Stavningen?).
Det var väldigt kul. Men vi var fyra lag och vi kom trea.
Pågrund av att en viss Josef Rönnholm inte kunde säga "Vad är/Vem är" framför svaret.
Så vi låg på minus hela tiden. Great. Men jag tyckte ändå det var kul.
Åt hos Sandra på lunchen och våfflade hennes hår för vi hade inget annat att göra.
Fick även ett trevligt samtal från min saknade kusin Josefin.
Lisa kommer på onsdag och Jossan kommer på torsdag så det blir nog kul. :)
Men nu är maten klar och jag är megahungrig, det blir palt. Hehe.
Puss.



<3 / jasmin, but boy you broke my heart.

Kommentarer
Postat av: helenis

Jag trodde att du och emma åt glass! :o

Och ja vi måste fota :D Och du måste hinna hämta min mössa innan lovet..

tihihihihihi på jepordy var då ändå mitt lag lätt bäst....... jag har så kul nu............

du kan bli arg...... :)

stackars mig som springer till toan och gråter varje dag då...... ha så roligt lilla jasmin

2010-03-03 @ 07:25:49
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0