Måndag.

Fy bubblan vad jag är trött! Jag sovde typ två timmar inatt, högst.
Men ändå blir det träning ikväll och sedan blir det att hälsa på Malin en sväng.
Det ska bli riktigt kul, bara få prata om allt mellan himmel och jord & mysa.
Idag har det ju iaf varit skola som vanligt, vi gick till 20 över tre.
Jag har ont i handen för att (fråga mig inte varför) jag slog med knytnäven i skåpet.
Haha, jag,Jesper,Emma,Sandra,Helena, & Johan stod och diskuterade typ ilska och styrka.
Och det slutade med en öm hand. Haha, skolsköterskan fick ta och binda om den lite.
& inte fick man nå ömkan, nejnej. Dom skrattade bara, allihopa. Vilka vänner man har..
Men nu finns det inget mer att skriva, ska försöka hålla mig vaken tills det är dags för träning.
Men vi ser väl hur det går, för redan nu känns det som att jag har 500 kg på ögonlocken..
Suck, jag måste verkligen börja sova på nätterna. Inte ligga och se film.
Jag är en nattuggla, men inte lika mycket nattuggla som min kära syster Nathalie.
Seriöst! Är man ute och festar med henne, och folket börjar dra sig hem vid två.
Nej, hon håller humöret uppe ända till typ fyra?!
Sommarkvällarna/nätterna med henne slutade oftast alltid vid sex på morgonen.
Haha, men jag älskar henne så sjukt mycket ändå! ♥


Ha en bra måndag nu, puss.



<3 / jasmin, its amazing how you can speak right to my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0