måndag

Just nu sitter jag hos Tina.
Sovde ju hos Helena, så tack för det vännen. ♥
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, vi hade tänkt fara till min stuga.
Men pappa kunde inte hämta oss, och det är försent för galtis.
Så kanske en promenad? Eller åka skidor? Fast det här är Tina just nu:
"Skidor?! Jag kan inte stå på såna skidor."
"Men du kan stå på en snowboard?"
"Eh.Jo.."

Så det verkar inte bli nå skidor. Men ut ska vi, och det kan ni ge er bullen på!
Helena var snäll och fixade två bilder sen i fredags.
Sä här kommer dom, nu taggar vi till marknaden! :D




Förresten måste jag bara säga..Fyfan vad barnsligt av dig.
Det är ju du som brukar vara den förståndiga.
Men just nu sjönk du i mina ögon.


<3 / jasmin, i'm standing strong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0