just nu

Sitter jag hos Nathalie och väntar på att hon ska komma hem.
Hon följde Ronja till busstationen.
Dom kom till skolan en stund idag och det var roligt, hehe.
Idag blir det väl att umgås med Nathalie en stund sen blir det att träffa Jennifer.
Ska se på då hon städar ser det ut som..? Haha. Men det blir nog kul ändå!
Min lilla flicka, fy bubblan vad jag kommer sakna henne.
Bäst för dig att du slår en pling till mig MINST varje dag!
Ska även gå förbi Herr Junttila och hämta min (helenas) mössa.

Skippade rinkbandyträningen idag för jag hade verkligen ingen ork till det.
Känns fortfarande som jag sover just nu, så nyvaken är jag!
Jag klev ju bara upp ur sängen, drog på mig kläder, åt frukost (lunch) & for til skolan.
Härligt, men jag hann med två lektioner iaf. Gjorde klart ett armband på syslöjden. 
Nä, nu ska jag göra nåt vettigt. Fast det finns inte mycket vettigt just nu.

Puss på er.


<3 / jasmin, the time of our lives.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0