island in the sun

Söndag, sista dagen på lovet.
Samtidigt som jag måste spendera mycket tid framför läxor ikväll så har jag längtat.
Efter den här dagen, efter skolan. Och största pluset idag är att Jennifer kommer hem.
Och det största minuset är att Nathalie åker hem..
Idag ska jag gå en sväng på marknaden och leta efter ett par vantar & bara må bra.
Men först så ska jag nog se en film. Blir nog New Moon.
Världens bästa film!

Fast min mage kurrar som den inte blivit matad på ett år.
Så jag ska nog gå & äta frukost.
& justja, ett till minus är att Jim & Jocke åker till Kiruna idag.
Och Jim fyller 17 på måndag så jag måste hitta nåt till han.
Fast jag har typ redan kommit på vad han ska få. :-)

Har ingen lust alls till att blogga mycket idag.
Även fast jag är på toppenhumör.
Men då är jag hellre ute eller gör nåt annat.

Men jag kanske upptaderar mer senare, puss!

<3 / jasmin, we'll never feel like this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0