in my head

Kom just hem från Helena! Mötte upp na & gick en snabb promenix med henne.
Sen blev det hem till henne för jag höll på att frysa ihjäl.
Hos henne satt vi & tog massa konstiga kort & fikade. Blev självklart en massa snack.
Sen hämtade pappa mig & nu sitter jag här & lyssnar på musik.
Då jag lär mig så ska jag lägga upp länken till nån av mina spellistor.
Men just nu har jag inte lärt mig än.
Ska väl snart gå & lägga mig men jag tror jag ska ringa till snuttejenna en stund innan.
Imorron blir det plugg. Men ni får sova så gott. Pussgnatt.


Förresten så tycker jag att jag kanske borde skriva att till dom som smsar.
Jag SUGER på att smsa, jag hatar att smsa faktiskt.
Jag kan ha mina stunder då jag tycker det är kul, och det brukar vara i skolan.
Men inte hemma på kvällarna, då orkar jag inte ens ha mobilen nära.
Så ni som tror att jag dissar/är sur på er. Så är det inte, eller i vissa fall kanske jag är lite sur.
Jesper! Känn dig träffad. Men annars orkar jag bara inte svara.
Eller så glömmer jag bort att svara. Puh, där fick ni min förklaring.
Orkar inte sitta & skicka förklaringar till alla som skriver så dom som har tur läser det här.


& Tina Minna Rosmarie Axelsson, vadå vill du? Vi SKA hitta på nåt.
Det var alldeles för länge sen, så bäst för dig att vi träffas snarast.
Min fina lilla Tiny, jag saknar dig. ♥´



<3 / jasmin, i knew i wanted to forget you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0