i'm trying to hold on, but it hurts

Idag har jag varit med Helena & Malin en stund. :-)
Jag följde med Helena till gymmet, och det var väl kul.
Även fast jag var så sjukt trött att jag höll på somna hela tiden..
Men efter gymmet for vi till Malin. Satt där ett tag.
"Plast & morot". MUUUUMS! Nej, ni vill nog inte veta.
Men jag kan säga en sak! Malins lillasyster hade tuggat sönder en kondom.

Nu är jag då iaf hemma & ska nog städa lite i rummet.
Jag var verkligen megataggad x10000 på träning ikväll.
Men den var inställd, det sög. :-(
Jag vill bara träna, nununu. Det är ju det bästa som finns! ♥
Och eftersom det inte blev nån träning ikväll, så måste jag hitta nåt annat att göra.
Som typ att städa rummet och jobba lite i böckerna.
Men jag ska nog börja med att städa i rummet, & om jag orkar - plugga.
Inte för att jag behöver plugga, men finns det inget annat så.
Och nu kom jag på att mina böcker som jag beställde har kommit.
Så det kanske blir att läsa efter jag städat rummet? Hell yeah. 
3 nya fina väldoftande böcker har flyttat in i min bokhylla.
Hahaha, jag måste sluta vara så nördig. :-)

Ajja, hörs senare. Puss! ♥


<3 / jasmin, i dont want my love to go to waste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0