if tomorrow never comes

Just nu sitter jag i Tinas rum. Hon är och äter.
Och efter hon ätit ska vi bege hem till mig och vara med världens bästa pojkar.
Blir en jäkligt lugn kväll och imorron vet jag inte hur det blir?
Vi funderar på en sak. Men det låter så..äh, jag berättar mer sen.
Innan vi for hit så hämtade dom upp mig hos mig, jag var ju färdig och allt. Not.
Jag låg och sovde då Tina ringde och sa att dom var utanför.
Så på med ytterkläderna och iväg. Vi for och kollade på deras lägenhet.
F*n vad fin den var. Och utsikten var ju makalös! Ska bli så kul då hon flyttar dit.
Då kommer vi ha så nära till varandra, sötflickan min. :*
Men jag har iaf duschat och fixat mig här, och förhoppningsvis så är segklumpen klar snart.
Jag är hungrig så jag vill hem och äta. Men nu finns det inget mer att skriva.
Tog massa bilder igår, men tyvärr så har jag inte hittat kamerasladden än.
Har ju massvis med bilder jag vill föra över! Men jag ska leta lite bättre ikväll.
Men jag tror faktiskt att Jim tagit med sig  sladden till Kiruna.
Och då blir det ju lite svårt att få tag i den.
Ajja, ni får ha det så bra. Puss på alla fina!


Nathalie, älskade vännen. Jag saknar dig.
Varje sekund, önskar verkligen att du kunde varit här just nu.



<3 / jasmin, every lie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0