hold your head up high

Vaknade rätt så sent idag pågrund av att febern höll mig vaken igår.
Idag ska jag skriva klart min uppsats. Eller jag måste!
Har provet imorron, och jag tror att det blir nog bara en lektion imorron.
För febern har inte gett sig & det känns som det bara blir värre & värre..
Inte kul, men jag överlever väl. 

Men nu ska jag ta mig nåt att äta & snyta mig.
JAG MÅSTE BÖRJA PÅ UPPSATSEN NU.
Eller efter jag snytit mig..



Bjuder på en bild & min kamera gör att man ser gul ut. Yey!




<3 / jasmin, we were meant to be, supposed to be, but we lost it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

and this pain will die

somehow, somewhere, just try...



2010-03-30 @ 22:25:29
URL: http://blondinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0