himlen runt hörnet

Sitter och kollar på en massa böcker som jag ska beställa hem.
Har redan klickat ner några i kassan, det blir pocket den här gången.
Mycket mjukare och lättare, perfekt att ta med till stranden i sommar.

Snart ska jag börja packa inför fyrskolespelen imorgon.
Nu är det visst bestämt att dom som är med på rinkbandyn måste vara med på handbollen?
Jag har fan inte anmält mig till handbollen, jag har ingen bollkontroll för fan!
Eller jo lite. Men inte är det mycket! Jag hatar handboll.
Så handbollen kan suga mina ballar (om jag nu haft några).

Ikväll har jag ju varit med Jennifer.
Så roligt och mysigt vi hade det, hade nästan glömt bort hur kul vi brukar ha tillsammans.
Jag skrattade så jag fick ont i magen av Jennifers tokerier och klumpighet.
Vi åt Ben & Jerry's och körde vårat traditionella "stoppa in första skeden i munnen samtidigt".
Hur mysigt som helst. Vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Och ikväll har jag insett hur sjukt bra jag mår av dig Jennifer.
Du får mig på andra tankar, och du är guldvärd! ♥

Just nu sitter jag och Tina och smider planer inför sportlovet.
Det kommer bli så sjukt kul, ett underbart lov med underbara personer.
Längtar som f*n.


Men nu ska jag packa klart sen göra mig iordning för sängen.
Puss på alla fina, så hörs vi imorron.

<3 / jasmin, i'm nothing without you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0