hemma

Idag är jag hemma. Jag orkade helt enkelt inte.
Jag var uppe i tid och så. Men jag hade så jäkla ont i kroppen.
Har blåmärken över typ halva kroppen.
Jag hoppas verkligen att den här smärtan försvinner.
Min rygg, mina armar, benen.. Allt gör så jäkla ont.
Jag kan knappt böja mig ner,
jag måste vara jätte försiktig då jag ska vända mig om i sängen.
Det är inte precis kul, men jag överlever.
Så eftersom jag inte är i skolan idag, vill jag hälsa till alla som jag missar.
Ha ett jättebra sportlov nu. För det ska jag ha!
Och dom som nu redan haft sportlov, hoppas det varit bra. ♥

Ikväll ska jag nog vara med världens finaste Tina.
Hon ska sova här. Kommer bli asmysigt.
Hela lovet kommer nog spenderas med Tina.
Puss på dig sötnos, älskar dig!



<3 / jasmin, i'm holding on to memories.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0