du lyser upp mitt mörker

Sitter just nu på Solektionen och vi ska göra en powerpoint.
Det går lite segt eftersom jag inte är så duktig, men lite koll har jag iaf.
Snart är det lunch och det gillas, för min mage pratar mer än vanligt idag.
En sak som gjorde min dag just,
är att jag fick just reda på att Tina flyttar in till samhället nästa vecka.
Det kommer bli great! :-) Då ska vi gå med varann till skolan, skruttis. ♥

Ikväll blir det en massa plugg. & jag hoppas verkligen att jag får träffa Jenna.
För hon åker hem på fredag & blir då borta i typ 1,5 vecka.
Men jag får inte träffa hon på nästan tre veckor för jag ska på prao direkt efter lovet.
Så jag måste träffa dig Jennifer, du får inte åka utan att ha sagt hejdå till mig!

Men nu kommer läraren, så jag bloggar då jag kommer hem.
Puss.


<3 / jasmin, jag ska fånga en ängel.

Kommentarer
Postat av: Jenna.

Sexton dagar! ;)

2010-03-24 @ 14:07:45
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0