dry your eyes

För det första. Hur fan kunde jag få massa randoms som kommenterade gårdagens inlägg?
Visst det var väl trevligt, men länkade nån mig?

Ajja, igår var jag ju på marknaden med Tina, Emil, Andree & Jonas.
Jag brände upp dom sista marknadspengarna & hade det väldigt kul.
Vi åt typ en massa mat, sockervadd, souvas (wasarou, som emil kallade det) & munkar!
Vi andades även in en heliumballong, hehe.
Sen åt vi på Frasses och sen gick vi till Emil där resten av kvällen spenderades.
Jag är ledig idag för alla lärare på kyrkholmsskolan har studiedag.
Så inatt sovde jag hos Helena. :-)
Och snart ska jag gå till Hornavaskolan och hälsa på Tina & Jennifer.
Jag har inte tid till att skriva mer nu, puss!


<3 / jasmin, keep on walking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0