dina ögons forna glans, borde finnas någonstans

Idag har jag inte uppdaterat mycket. Men jag har typ bara legat & degat.
Inte visste jag att det är våffeldagen imorron? Haha, jag som gjorde våfflor idag..
Iaf, idag har jag som sagt degat. Eller ja, sett film & pluggat.
Jag hyrde tre filmer på bibblan så jag såg två av dom tre.
Det var My Sisters Keeper & Aquamarine. Fyfan vad jag grinade till den första.
Finns det nån hemskare film? Jag grät mig genom filmen. Lika mycket som jag grät till The Notebook.
Och gissa vem som är regissören till My Sisters Keeper då? Jo, samma som regisserade The Notebook.
Så det var ju riktigt kul. Nejmen, filmen var sjukt bra. Bara synd att jag grät så mycket, hehe.
Så det är vad jag gjort idag, imorron ska jag träffa Jennifer.
Åh, vi kommer inte synas på 16 dagar! Som nörden Jennifer var tvungen att räkna ut..

Men nu finns det inget mer att skriva, upptaderar imorron! Puss gnatt.


<3 / jasmin, fearless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0