dagens

dagens låt: the time of our lives
dagens frisyr: utsläppt
dagens smink: inget
dagens klädsel: leggins, hoodtröja & linne.
dagens planer: nathalie & sen jenna.♥
dagens vill ha: mat!
dagens saknad: hemligt!
dagens drog: musik
dagens tråkigaste: att jag försovde mig nå jävulskt.
dagens finaste: vännerna

dagens kram: Nathalie.
dagens humör: trötter!
dagens mående: trött & hungrig
dagens borde: plugga
dagens parfym: paris
dagens bästa: Nathalie, Ronja & Jennifer. :)
dagens sämsta: Försovningen!
dagens sysselsättning: skolan, flickorna
dagens materiella vill ha: *
dagens längtan: *

dagens fundering: haha, vad jag ska skriva här.
dagens middag: ingen aning än.
dagens mat: mat
dagens skratt: ladas uttal på "svetlana"
dagens tanke: dig.
dagens irritationsobjekt: ingen aning
dagens smycke: ringen, pusselbiten och armbandet.
dagens just nu: .
dagens önskan: att jag inte gör illa mig imorgon

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0