coolt typ

Tänkte göra en bloggarklassiker svara på ett test. Enbart för att det är fult men ganska kul att läsa. Just det här testet är gjort av en dyslektisk nunna som tycker att en försening är busigt och en kram är perverst.

Kärlek:
Är du kär just nu? - Nej faktiskt inte, ganska så skönt. Celibat är den nya lilla svarta.
Har du någon kille just nu? - Nein.
Har du dumpat någon? Typ.
Har någon dumpat dig? Nej då.
Har du sagt att du gillar någon för skojs skull? - Kanske haha, har hänt.
Vem kramade du senast? - Tina.♥
Är det okej om din kille hånglar med en annan tjej? - Det är klart att det inte är, vem tycker det?

Skola:
Är du duktig i skolan? - Smart but lat är mitt motto i livet, grym när jag vill.
Har du bra betyg? - Har ingen aning om vilka jag har nu, men dåliga är de inte.
Har du fått göra om ett prov någon gång? - Heh, nåt.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja men jag är ju inte ett riksmongo.
Sköter du dig i skolan? - Jadå, förseningar är min svaghet.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Vad är det här för lam fråga?
Har du mobilen på lektionstid? - Aldrig. Suck, jämnt!
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Jajamän!

Familj:
Hur många är ni i din familj? - Fyra personer.
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Det där var visserligen ett påstående, men ja.
Trivs hemma? - Ja det gör jag.
Har du rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Alla har vi väll stormat ut som femåringar och sen insett att vi inte haft nyckel eller mobil och gått in efter en sekund?
Har skrikit och slagit din mamma? - Nej.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nitch.
Har du kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? - Säkert, brorsan.
Du älskar din familj ovasett vad som händer? - Ja det är klart!

Vänner:
Du har vänner? - Jadå!
Du brukar vara med? - Tina,Malin,Helena,Jennifer & Nathalie då hon är hemma.
Vem/vilka var du med sist? - Helena & Malin.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Dum fråga.
Är det okej att ha kill-kompisar? - Haha, ja?
Har du pussat någon av dina kompisar? - Yesbox!
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Det känns inte som en hälsosam relation om man kan det? Eh.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nix.

Fjortis:
Du sminkar dig varje dag? - Då jag orkar, eller har tid.
Putar du med läpparna på kort? - Nja, mina läppar är grymma ändå.
Tar kort på dina bröst? - Nope.
Använder foundation på läpparna? - Hah, nej.
Super dig packad varje helg? - Umz umz, nej det låter dyrt.
Du har kysst en tjej? - Nej faktiskt inte.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Jo, för då man plattar håret är man fjortis.
Ditt hår är knallblont? - Är det ens en färg?

Alkohol:
Har du druckit alkohol? - Haha, ja.
När drack du alkohol senast? - Helgen.
Vem bjöd dig på alkohol? - Vem sa att någon bjöd?
Vad var det för sorts alkohol? - Cider.
Brukar du dricka alkohol? - Sometimes.
Har du druckit öl? Ja.
Tycker du om öl? Då mina smaklökar är avdomnade.
Har du varit full? Ja.



Med det säger jag godnatt.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0