cause i'll be dancing

Inget gym idag, det var stängt. Blä, usch & fy på det. 
Var verkligen taggad för träning. Men icket. Det får väl bli imorron istället.
Istället gick jag & Helena hem till mig, & åt och såg film! :-)
Och nu sitter vi bara här vid datan, snart ska vi väl plugga lite smått.
Sen ska hon väl hem & då ska jag ta en dusch sen blir det sängen.
Är väldigt trött.

Förresten, en intressant sak..
Idag på fysiken så hade jag & Helena ett litet vattenkrig.
Vi hade varsin glasbägare med vatten i som vi försökte hälla på varandra.
Sen gick väl det hela lite överstyr så vi blev båda blöta & Helena tappade sin bägare i golvet.
Så då fick vi städa upp glas skärvor & vatten som var över hela golvet. Hehe.
Sen blev det ett snabbt samtal med lärarn & vår mentor.
Hahaha, men vad ska man säga?
Helena fick iaf slå mig med en stållinjal för det var jag som började..




VILL TILLBAKA!!


Nu ska vi plugga, ser väl om jag uppdaterar senare. Fast det är tveksamt!
PUSS.


<3 / jasmin, through all the tears and the lies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0