and she will be loved

Kom för ett tag sen hem från Nathalie.
Jag är inte frisk, men nog kry för att hälsa på min bästa vän.
När går gränsen för en människa att få en annan att må så bra?
För Nathalie lyckas alltid sätta nya rekord..♥

Vi såg iaf "Revolutionary Road". Jag vet inte om jag stavade rätt nu.
Men den var iaf väldigt seg & jobbig. Ingen värst bra film.
Med såna bra skådisar trodde man ju ändå att den skulle vara värd att se.
Men nix, den sög helt enkelt. Inget att rekommendera. 

Och jag sprang ju i paniken till OK för att hinna hyra en film.
Men dom hade skickat tillbaka den där, så då gick jag till Shell.
Och dom hade aldrig haft den. Den är ju ny förfan!
Valentine's day, heter den om nån vet vad jag snackar om?
Så när Jim kommer hem blir det att ladda ner den på hans dator.
För den verkar riktigt bra, + att en av mina idoler är med i den.
Bara en snabb roll, Taylor Swift. Och inte nog med det.
Gissa vem som spelar hennes kille i filmen?
Jo, om inte läckerbiten Taylor Lautner! Hahah.
Han spelar typ en sportfåne som gör bort sig?
Det lilla jag sett var riktigt kul och jag kunde inte sluta skratta..

Men nu börjar jag bli lite sömnig + att jag börjar undra om febern spökar lite?
För jag har börjat kallsvettas & huvudvärken vägrar ge sig.
Typiskt att den ska komma tillbaka nu.

Men vi får ju lov imorron, nog för jag inte varit i skolan.
Men nu kan jag iaf slippa kliva upp på morgonen och känna om febern lagt sig.
Nu får jag vara hur sjuk jag vill i nästan två veckor, så jävla skönt.
Fast jag har inte planerat att vara sjuk.
Jag ska ju vara med Nathalie & Tina.♥
Jag tror jag ska följa Nathalie en stund imorron till Laisvall?
Om jag mår bättre då, annars blir det att stanna hemma och ta det lugnt.
Jim kommer ju på fredag så då vet jag inte om jag ska vara hemma.
Vi ser väl hur det blir, men sen var det kanske några dagar jag skulle följa till Tinas stuga?
Om inte Malin hinner hem skulle jag få följa istället, så det kan ju bli riktigt grejt.
Och inte den här helgen men nästa helg ser det ut som Ronja ska komma till Arjeplog.
Så då blir det väl att träffa hon & Nathalie. :-))
Jag tror lovet kommer bli riktigt bra.
Men nu känner jag att det här inlägget blev jobbigt långt.
Så ni får simma lugnt tills nästa inlägg kommer.
Puss, godnatt.

<3 / jasmin, att det ska vara så jävla svårt att släppa dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0