who says

Vem orkar egentligen blogga när det är sommarlov?
Tydligen jag eftersom det är just vad jag gör nu.
Men jag har inget speciellt att skriva.
Jag har sovit och sovit och åter sovit.
Finns det något skönare? Absolut inte!
Men jag måste ju nångång under dagen masa mig upp ur min fina säng.
Egentligen är det min brors säng eftersom min säng står i mitt rum.
Jag sover i Jims säng för att dom gör om mitt rum.
Men jag sover konstigt gott i Jims rum. Bättre än i mitt egna.
Men iaf, jag ska nog strax cykla och möta Helena för lite glasskäkning.
Det är inte toppen väder men solen skiner iaf då och då.
Jag är riktigt hungrig så jag kanske ska tvinga henne att äta på frasses.
Nejfy, inte Frasses. Nu blev jag illamående. Vars är hungern?
Jag är hungrig det vet jag, för jag var det nyss.
Men nu vill jag bara ha något törstsläckande..powerking?
Åh, powerking! Men det känns fel att dricka det när inte Snäckan är här..
Och påtal om Snäckan, gissa om att jag saknar henne!!!
Fy bubblan, får man sakna en person såhär mycket?
Jag skulle kunna brista ut i gråt vilken sekund som helst bara för att det är så tomt.
Så tomt utan henne vid min sida, buhu..
Sen tycker jag väldigt mycket om att hon smsar klockan fem på morgonen.
Så då vaknar jag, går upp och dricker nåt sen somnar jag om.
Men fem på morgonen? Du jobbar förfan, gå och lägg dig! ;)
Asså nu har det blivit ett sånt här långt inlägg om absolut ingenting.
Fingrarna svävar bara över tangenterna, vilket är dåligt.
För då blir det så mycket skrivet som egentligen inte ska vara skrivet.
Men imorron åker mina guldklimpar till Boden och stannar där i några dagar, buhu!
Men förhoppningsvis överlever jag, för Tina är i Kungsör, My i Skåne, Malin jobbar..
Så vad ska jag göra? Moa kommer hem tror jag, och hon & jag har lovat varandra att vi ska träffas.
Så det blir nog bra, åååh varför skriver jag det här? Det är inte ens vettigt.
Jag tror jag håller på att bli konstigt, fast jag är ju redan det.
Kan man bli nåt som man redan är? Jag tror det.
Nejnuni, nu ska jag fara ut och äta något gott. PUSS!


<3 / jasmin, i give you everything i am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0