tidsfördriv

Snodde ett litet test från Amanda. :)


KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Nja, kär skulle jag inte kunna kalla det.
Vem är du kär i ? - Bertil.
Har du någon kille just nu? - Nej, och tacka fan för det.
Har du dumpat någon? - Ja.

Har någon dumpat dej? -
Ehm, tror inte det?
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Haha, tyvärr.
Vem kramade du senast? - Malin tror jag det var?
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Ehm nej?




SKOLA:
Är du duktig i skola - 
Hehe..
Har du bra betyg? -  I dom jag fått betyg iaf, haha.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Va, gud nej aldrig. (fingrar i kors)
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Men jag är väl inget rikmongo?
Sköter du dej i skolan? - Eh, jag säger inte emot lärarn?

Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Vågar inte.
Haft mobilen på lektionstid? -  Vad är en mobil?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Tror jag väl inte.




FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? -  4 + tre katter.
Bor du tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Jadå.
Trivs hemma? - Finns ingen bättre plats.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Inte seriöst.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nix.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? -  På skämt, ja.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Men ja.







VÄNNER:
Du har vänner? -
 Japp, dom bästa!
Som du brukar vara med? - Ja.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ne, fast aa.
Är det okej att ha kill-kompisar? -  Men antagligen.
Har du pussat någon av dina kompisar? -  Haha, ja.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Redan gjort.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? -
  mm


FJORTIS
:

Du sminkar dej varje dag? - Nope.
Putar med läpparna på kort? - Nix.
Tar kort på dina bröst? - Ja, jag tar jämförelsebilder varje dag.
Använder idomin på läpparna? - OFC<33
Super dej packad varje helg? -  Ja. (aaaaaaaaa'<3333

Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Nej.
Ditt hår är knallblont?  - Aa. fast ne.






ALKOHOL:
Har druckit alkohol? -
 <3

Vad var det för sorts alkohol? - HB.(aaaa'<33333333
Brukar du dricka alkohol  - <3
Har du druckit öl? - <3
Tycker du om öl? - <3




KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott?
 - bil,dator och typ..massa dyra grejer. :DDDDDD
Vill du bli kriminell? - jaoo, sho bree gangster!:D
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Inte döda den du just rånat.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Ja. :)
Har du suttit i fängelset? - mmm....;/ :(<33





MSN:
Motto? - "jag älskar dig"
Vem är snyggast på din kontakt lista? - mohammed
Vem sa du älskar dig sist till? - .
Vem sa hora till dig sist? - Alla.
Vem tror du älskar dig mest på din kontakt lista? HEHEHEH
Är nummer 20 snygg? - aa fast ne.
Är nummer 12 snygg? -  Haha, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0