the dawn is breaking

Tänkte bara berätta att om två veckor på en onsdag åker jag till min fina kusin.
Vi ska gå på premiären till Eclipse och då ska jag förhoppningsvis pierca naveln. :)
Jag är riktigt rädd, ni som gjort det. Gjorde det skitont? Jag som är så rädd för nålar.
Fast jag kommer inte göra med kanyl, för det klarar inte jag. Det blir pistol.
Men här får ni en bild på min söta kusin med fjortissminkning. ;)


Men nu väntar jag på Helena som ska komma hit.
Vi ska baka och bara mysa på. Skönt med helg?
Jag vet inte eftersom jag bara degat hela veckan.
Men jag har fått det där lilla helgpirret nu.
Så jag ska fixa till håret nu, sen blir det iväg till Kalles för powerking.
Hoppas alla får en bra helg :)

<3 / jasmin, all the right moves.

Kommentarer
Postat av: Lisa

det värmer kusin, men tack för att du la upp den finaste bilden! -.-

2010-06-19 @ 03:55:39
URL: http://lisaburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0